Sun. Nov 27th, 2022
Iman Troye ajar Ernie & Syamel menari lagu raya, kecomelan mereka raih perhatian peminat

Iman Troye ajar Ernie & Syamel menari lagu raya, kecomelan mereka raih perhatian peminat

Penyanyi baharu, Iman Troye nampaknya kembali menjadi bualan hangat peminat selepas lagu berjudul Pejam Celik Hari Raya diperdengarkan baru-baru ini.

Malah menerusi Youtube juga, lagu Iman Troye kali ini mendapat sambutan luar biasa wargamaya dengan lagunya yang bersempana hari raya tahun ini selepas melancarkan lagu Teman sebelum ini sebagai lagu pertamanya.

Biarpun begitu, Iman Troye seperti lagu Teman juga menghasilkan cabaran untuk dilakukan oleh peminatnya dan kali ini Iman turut menghasilkan cabaran bagi lagu Pejam Celik Hari Raya pula.

Sehingga cabarannya itu disahut oleh wargamaya dan nampaknya rakan penyanyi seperti pasangan penyanyi yang baru sahaja mendirikan rumah tangga ini turut menyahut cabaran lagu raya Iman Troye itu dengan baik.

Malah ujar penyanyi berusia 18 tahun ini juga dengan mudah Ernie Zakri dan Syamel untuk melakukan beberapa langkah untuk menari lagunya itu selepas diajarnya.

“One with Kak Ernie dan abang Syamel!! Senang je ajar step, sekali ajar dah hafal. See you soon Kak Nini dan abang Syamel…” tulis Iman Troye diruangan kapsyen bersama satu rakaman video.

Sementara itu diruangan komen, kecomelan Ernie Zakri dan Iman Troye menari bersama itu mendapat perhatian serta pujian wargamaya.

“Comel je…”

“Cantik menari”

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Anak Tidur di Kaki Lima, Bapa Pula Terpaksa Berhenti Kerja Dan Mengemis. Sehinggalah Akak Ini Datang

error: Haipp!!!