Thu. Sep 29th, 2022
Suami yang pada awalnya bukan "cat person" berakhir jadi "GF", gelagat berkongsi makan cuit hati netizen

Suami yang pada awalnya bukan “cat person” berakhir jadi “GF”, gelagat berkongsi makan cuit hati netizen

Sememangnya ada yang terlalu suka dengan haiwan comel ini namun tidak dinafikan ada juga yang sebaliknya kerana tidak semua mempunyai kegemaran yang sama.

Sepertimana yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok ini pula apabila menceritakan tentang kisah suami yang tidak suka dengan kucing pada awalnya namun nampaknya berakhir sebaliknya pula.

Tentu sahaja perkongsian ini mendapat perhatian wargamaya kerana kucing bernama Mawar ini dilihat begitu mesra dengan suami kepada pengguna TikTok atas nama Ainmok_Ar.


Ujar dia bahawa suaminya ini bukanlah tidak suka dengan kucing namun hanya biasa-biasa sahaja apabila dengan si comel itu dan berbeza pula dengannya.

Namun ternyata selepas beberapa tahun, lelaki yang dikahwininya itu tidak disedari bahawa si comel bernama Mawar dijaga dengan begitu baik sehingga menjadi girlfriend buat suaminya itu.

@mokthecatSuami tak suka kucing? dulu.. sekarang dah ada gelpren..🤭 ##wifeabgkilang ##catsoftiktok ##kucingmalaysia ##marriedcouple ##marriedlifehumor

♬ Mabuk Lagi (Remix) – syhhafiq

Biarpun begitu, lebih mengejutkan buat wargamaya yang melihat ruangan komen perkongsian tentang suaminya bersama si comel itu rupa-rupanya ramai para wanita mengalami yang sama. Siapa sahaja yang tidak cair dengan kecomelan haiwan ini.

“Aku pelik kenapa kucing…”

“Sama la husband kita, dia takut kucing. 3 tahun kahwin…”

“Laki aku pon tak suka kucing, alah dengan bulu dia. Selalu kena bebel kalau masukkan kucing…”

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Demo Gagal Semasa Siaran Langsung, “Boleh Tukar Dah Nama Program ke Mythbusters”

error: Haipp!!!