Thu. Sep 29th, 2022
[Video] Isteri Serbu Bilik Hotel, Suami Kantoi ꜱᴋᴀɴᴅᴀʟ Dengan Kawan Isteri Sendiri.

Viral Rakaman Isteri ꜱᴇʀʙᴜ Bilik Hotel, Suami ᴋᴀɴᴛᴏɪ ꜱᴋᴀɴᴅᴀʟ Dengan Kawan Isteri Sendiri

VIRAL di media ꜱᴏꜱɪᴀʟ (negara jiran) video yang menunjukkan seorang wanita bersama dengan beberapa individu ᴍᴇɴʏᴇʀʙᴜ suaminya yang sedang asyik bermadu ᴀꜱᴍᴀʀᴀ dengan wanita lain di dalam bilik hotel.

ꜱᴇʀʙᴜᴀɴ itu turut dirakam oleh si isteri yang menunjukkan dia ᴍᴇɴɢᴀᴍᴜᴋ sambil ᴍᴇᴍᴜᴋᴜʟ pasangan ᴄᴜʀᴀɴɢ itu di mana wanita ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀꜱ itu dipercayai adalah rakannya sendiri.

Ketika ᴅɪꜱᴇʀʙᴜ, kelihatan wanita ᴘᴇʀᴀᴍᴘᴀꜱ itu memakai pakaian tidur tanpa memakai ꜱᴇʟᴜᴀʀ ᴅᴀʟᴀᴍ. Sementara lelaki terbabit berbaring di katil dan terkejut apabila melihat isterinya ᴍᴀꜱᴜᴋ ke dalam bilik ᴛᴇʀꜱᴇʙᴜᴛ.

Kecewa dengan apa yang dilihat, si isteri terus menarik rambut dan ᴍᴇᴍᴜᴋᴜʟ si perampas ᴛᴇʀᴍᴀꜱᴜᴋ suaminya ʙᴇʀᴛᴜʙɪ-ᴛᴜʙɪ sambil menjerit. Menurut sumber, kejadian itu berlaku di ᴘᴏɴᴛɪᴀɴᴀᴋ, Kalimantan Barat, pada hari ini, 2 Jun 2021.

“Di sini rupanya kau. Di hotel rupanya ya dengan perempuan ʜᴀɴᴊɪɴɢ ini?! ꜱɪᴀʟ kau ni! Biar kau ᴍᴀᴛɪ! Biar kau ᴍᴀᴛɪ!

“Cuba kau keluar, kita hantar ke balai. Perempuan ʜᴀɴᴊɪɴɢ, tak tahu malu, ꜱɪᴀʟ! Dengan laki aku haa?!! Begini kau dengan laki aku ye?! Dia dah ada bini, apa yang kau mau dengan dia?!

“Kau (si suami) ingat aku tak tahu perbuatan kau?! Selama ini kau diam-diam dengan aku, kau banyak alasan ye?! Tak mungkin tak ada apa-apa, kamu berdua dah sampai buka ᴄᴇʟᴀɴᴀ (ꜱᴘᴇɴᴅᴇʀ)!” kata si isteri.

Video:

Di media soꜱɪᴀʟ, netizen berpuas hati melihat si isteri ᴍᴇɴɢᴀɴʏᴀɴɢ wanita ᴘᴇʀᴏꜱᴀᴋ rumah tangga itu. Tidak kurang juga ada yang meminta si isteri ᴍᴇᴍʙᴇʟᴀꜱᴀʜ sekali suaminya yang turut bersalah dalam hal berkenaan.

Antara komen netizen:

ᴄᴜʀɪɢᴇ akbar

tdk gak cmne

komen apa mcm ni?

Aku pula yg ꜱᴇꜱᴀᴋ ɴᴀꜰᴀꜱ

Geram nak ikot ᴍᴀɴɢᴋᴏɴɢ

Apa kesudahannya?

Sumber: Agensi

Nak macam-macam info? Join Group Facebook Nak Kecam Apa Hari Ini?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!