Tue. Oct 4th, 2022

Luna Maya Luah Rasa Kecewa Tidak Berkesempatan Melakukan Babak Cium Bersama Hero Indonesia,

Luna Maya kecewa tiada adegan cium dengan Reza Rahadian

Selebriti terkenal Indonesia, Luna Maya meluahkan rasa kecewa apabila dirinya tidak berkesempatan melakukan babak cium bersama hero Indonesia, Reza Rahadian.

“Jujur aku kecewa kerana aku tak ada adegan ciuman di sini. Aku cemburu sama Marissa. Semua gandingan Reza ada adegan ciuman. Cuma aku saja tak ada,” ujarnya.

Perkara itu diluahkan oleh pelakon berkenaan ketika pelancaran filem Mendarat Darurat, baru-baru ini.

“Kita tahu bahawa Reza merupakan salah satu pelakon terbaik Indonesia, jadi aku gemuruh ketika pertama kali bertemu Reza,” katanya lagi.

Sekadar infomasi, filem Mendarat Darurat mengisahkan tentang Glenn Prasetya dilakonkan Reza Rahadian yang telah berkahwin dengan Maya dilakonkan Marisaa Anita.

Namun, keadaan menjadi rumit apabila kapal terbang yang sepatutnya dinaiki itu terlibat dalam kemalangan dan ramai menyangka dia menjadi mangsa dan telah meninggal dunia.

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!