Thu. Dec 8th, 2022

Wanita Melakukan Senaman Angkat Dumbbell Di Gym Dengan Penampilan Memakai Hijab, Netizen Mempersoalkan Tindakan Wanita Itu Pakai T-Shirt Tanpa ‘Inner’

Main gym tayang otot, wanita berhijab ditegur – “Inner tu wujud kak..”

Namun begitu, seorang pengguna laman Twitter @4rshrf mempersoalkan tindakan wanita itu memakai t-shirt tanpa ‘inner’ pada bahagian lengan yang menampakkan auratnya.

Video pendek berdurasi enam saat itu memperlihatkan wanita tersebut duduk mengangkat dumbbell sehingga kelihatan otot-otot ‘biceps’ dimilikinya.

Bagaimanapun, segelintir netizen gigih meninggalkan komen pada sebuah video lain dengan menegur wanita terbabit mengapa dia tampil berhijab tetapi mendedahkan bahagian tertentu?

Tak tegur kang rasa bersalah

Cari baju yang sesuai, jaga kehormatan

Saya bersangka baik, mungkin akak tak perasan…

Dah elok menutup kepala tapi dalam masa sama, bertindak mendedahkan bahagian lain. Pening juga, apa motifnya? Semoga wanita itu berubah untuk menutup aurat dengan sempurna.

Produk Yang Disyorkan

Beli Disini: Inner Lengan Panjang (RM4.88)

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!