Thu. Sep 29th, 2022

Ayah Tercinta Pengantin Pulang Ke Negeri Abadi Buat Selama-Lamanya Pada Hari Pernikahan, Jurumekap Pengantin Kongsi Momen Sedih

Bapa Meninggal 3 Jam Sebelum Majlis, Netizen Sebak Tengok Mata Sayu Pengantin

Namun lain pula pengalaman yang dilalui oleh pengantin perempuan ini apabila ayah tercinta pulang ke negeri abadi buat selama-lamanya pada hari pernikahannya.

Menurutnya, dia dimaklumkan bapa kepada pengantin perempuan itu meninggal dunia kira-kira tiga jam sebelum majlis pernikahan dimulakan.

Menurut MUA itu pula, pada ketika itu dia sedang bersiap sedia untuk menjalankan tugasnya menyolek pengantin dan mengakui berasa terkejut dengan berita yang diterimanya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Netizen Malaya (@netizen_malaya)

Difahamkan, pada awalnya pengantin perempuan itu tidak mahu meneruskan majlisnya namun oleh kerana segala persiapan telah dilakukan mereka bersetuju untuk meneruskan juga majlis pernikahannya.

Meninjau di ruangan komen, kebanyakan netizen turut memuji kekuatan pengantin perempuan untuk meneruskan majlis dalam situasinya itu.

“Muka boleh senyum tapi dalam hati dia.”

“Tarikh anniversary dia tarikh yang sama dengan kematian bapanya. Allahu sedihnya.”

“Ya Allah kuatnya dia tapi mata tak boleh nak tipu sayu je.”

“Kentalnya hati dia weh boleh tahan air mata kalau aku ni…”

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!