Sun. Nov 27th, 2022

Kali Ni Lain Pula Alasannya, Netizen Tidak Berpuas Hati Dengan Tindakan Dan ‘Attitude’ Ifa Raziah

WALAUPUN sdh bberapa hari konsert ketiga Terpaling Juara berlalu, masih ramai netizen tak bpuas hati dgn tindakan dan ‘attitude’ yg ditunjukkan oleh penyanyi dangdut popular, Ifa Raziah.

Video nyanyian Ifa Raziah di bawah sekali

Tindakan penyanyi berusia 47 tahun itu ‘menjawab’ dan membalas komen yg diberikan oleh Datuk Hattan selepas selesai persembahan turut menimbulkan rasa kurang senang netizen.

Malah, ada yg menganggap alasan menyalahkan baju sebagai punca nyanyian sumbang tidak dapat diterima sama sekali memandangkan Ifa mempunyai pengalaman yang cukup luas dalam bidang nyanyian.

“Aku yang rasa malu bila Kak Ifa jawab macam tu…”

Perkongsian video berdurasi 2 minit itu telah ditonton sebanyak 2 juta kali dan menerima lebih 72,000 tanda suka beserta lebih 2,000 komen netizen.

Bagaimanapaun, dlm hantaran berlainan pula, Ifa dilihat tampil memberikan respons mengenai tuduhan ‘kuat’ menjawab pada malam tersebut.

“Eh, aku memang kaki menjawab. Kau dah kenapa?

“Aku jawab untuk diri aku, defend diri aku, kalau dia cakap macam mana pun kalau aku tak defend diri aku siapa nak defend aku?

“Aku cakap benda yang betul kot. Benda yang berlaku, bukan aku propa. Bukan aku buat-buat berlakon ke apa?

“Aku defend diri aku… Aku cakap benda yang betul. Tak kanlah orang bercakap, orang mengata aku tak defend diri aku.

“Kalau aku tak defend diri aku siapa nak defend? Korang?” katanya.

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!