Wed. Oct 5th, 2022

Puteri Balqis & Ibunya Didakwa Menghadapi Gangguan & Tekanan Selepas Tr4uma Selepas Berjumpa Pakar Psiki4tri

PELAKON remaja, Puteri Balqis dan ibunya, Norashikin Mohd Aziz didakwa menghadapi gangguan dan tekanan selepas tr4uma atau (PTSD) selepas berjumpa pakar psiki4tri.

Memetik laporan Boom, sumber mendakwa tujuan Puteri Balqis dan ibunya dibawa berjumpa pakar psiki4tri adalah untuk mengesahkan sama ada pender4an mental benar berlaku terhadap aktres itu.

“Selepas laporan polis dibuat atas nasihat peguam Aqish (Puteri Balqis) dan ibunya dibawa ke hospital untuk berjumpa pakar psiki4tri.

“Tujuannya adalah untuk membuktikan apa yg dikatakan oleh Aqish itu benar dan pender4an mental yg dialaminya juga benar-benar berlaku.

“Kita pun tidak mahu orang menuduh dia meraih simpati atau mereka-reka cerita. Jadi, dia ke hospital bersama dengan polis,” kata sumber.

Sebelum ini, nama Aqish menjadi sebutan ramai setelah membuat pendedahan ‘berani m4ti’ yg mendakwa dirinya menjadi gangguan s3ksual sejak berusia enam tahun oleh bapa kandungnya.

Aqish berkongsi sebahagian kisah gelap dalam hidupnya menerusi satu program temubual podcast di saluran YouTube Bros Gang TV pada Sabtu lalu.

Aktres Akulah Balqis turut membuat laporan polis di Balai Polis Sri Damansara, Petaling Jaya, pada Isnin lalu berhubung isu berkenaan.

Kes disiasat dibawah Seksyen 149(a) Akta Kesalahan S3ksual Terhadap Kanak-Kanak 2017 yg memperuntukkan hukuman penj4ra maksimum 20 tahun dan seb4tan, jika didapati bersalah.

Sumber: Boom!

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!