Tue. Oct 4th, 2022

Akui Terpaksa Pura-Pura Nikmati Hubungan lntim, Yuni Shara Buat Pengakuan Berani Kisah Rumah Tangganya Bersama Bekas Suami

Baru-baru ini penyanyi tersohor Indonesia, Yuni Shara membuat pengakuan berani apabila mengenai kisah rumah tangganya bersama bekas suami, Raymond Manthey dlm sebuah program podcast bersama Deddy Corbuzier.

Kakak kpd selebriti tersohor Krisdayanti itu mengakui dirinya tak prnah menikmati hubungan s3ks bersama bekas suaminya krna tr4uma.

Yuni berkata, sepanjang mereka bersama ‘dir4njang’, dia hanyalah berpura-pura menikmati hubungan lntim tersebut.

“Saya berpura-pura seronok semasa hubungan s3ks, tak prnah merasai kenikmatannya,”dedah Yuni atau nama sebenarnya Wahyu Setyaning Budi.

Dedahnya lagi, tr4uma itu terjadi setelah dia berdepan dgn masalah keg4nasan rumah tangga bersama Raymond sejak dr hari pertama mereka berkahwin.

“Sejujurnya, sejak hari pertama perkahwinan, aku dik4sari setiap hari. Itu kerana ia berlaku ketika usiaku masih muda & sehingga kini peristiwa tersebut masih melekat di dlm jiwa,”ujarnya.

Tr4uma dgn apa yg berlaku, selebriti berusia 50 tahun ini mendedahkan dirinya terpaksa mendapatkan menjalani r4watan r4ngsangan s3ksual slps bercerai & sentiasa berdoa agar dirinya tak bertemu dgn bekas suaminya itu.

“Kawan saya prnah bawa saya berjumpa doktor krna pd waktu itu saya tr4uma dgn lelaki. Saya juga berdoa agar tak dipertemukan dgn bekas suami & Alhamdulillah, dah 25 tahun saya tak berjumpa dgnnya,” luah Yuni.

Sekadar info, Yuni & Raymond berkahwin pd tahun 1993 namun mereka berdua bercerai slps 4 bulan mendirikan rumah tangga.

Terima kasih kerana sudi membaca!

Apa pendapat anda? Kongsikan di ruangan komen, dan jangan lupa kongsikan artikel ini pada rakan rakan. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak Netizen Malaya tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!