Fri. Nov 25th, 2022

Selepas Tular Sebuah MV Penyanyi Datuk Sharifah Aini Berjudul ‘Kekasih Pujaan’, Tiba2 Sajat Tampil Mengaku & Sempat ‘Membahan’ Netizen

BARU2 ni, tular sbuah muzik video penyanyi Datuk Sharifah Aini yg berjudul Kekasih Pujaan yg dikongsi oleh pengguna di laman TikTok.

Namun, apa yg menarik perhatian ramai ialah penampilan seorang usahawan kontroversi, Nur Sajat yg mengenakan persalinan baju Melayu lgkap bersongkok dlm muzik video tersebut.

ARTIKEL BERKAITAN: Nur Sajat Curi Perhatian Netizen, Pernah Membintangi Klip Video Lagu Karaoke ‘Kekasih Pujaan’ Nyanyian Datuk Sharifah Aini

Susulan itu, menerusi sebuah video sesi siaran langsungnya yg dikongsi semula pengguna TikTok, Sajat mengakui bhawa individu dlm muzik video tersebut adlh dirinya.

Tambah, usahawan itu smpat ‘membahan’ netizen dgn menyatakan dirinya sjak kecil dah popular.

“Knpa? Memang I pun… Knpa cntik sgt I? Dh knpa video tu? Cantik? Lawa? Haa baru korang tahu yg betapa cantiknya Sajat drpd dulu.

“Skit habuk pun tak ada buat muka, muka drpda dlu sama je.

“You all kena fikir eh, muka I dgn muka you.. muka I drpda kecil org dh nk ambil video klip. Muka you ada org nk ambil video klip? Lmbat lg…,” kata Sajat sambil ketawa.

Jelasnya lgi, dia tak malu dgn video klip tersebut mlah bbangga krna drpda kecil ramai org brebut utk ambilnya dlm video klip.

“Tak perlu nk malu, patutnya kita bangga… I tak malu lgsg sbb I mmg drpda kecil mmg tak ada bulu nok! Mmg perempuan.

“Drpda kecil pun org dh berebut-rebut nk ambil kita (Sajat) utk jd dlm video klip. Muka you all? Lmbat lg nk kluar video klip, bkan setakat video klip lalu lalang jd prop pun blum tentu,” ujarnya berseloroh.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

error: Haipp!!!